ترمودینامیک 1-ابراهیمی

مکانیک 
ترمودینامیک 1
ابراهیمی

استاد ابراهیمی معمولاً با پیراهن و شلوار و تیپ تقریباً اسپرت سر کلاس میان و میشه گفت خوش پوش هست. بین 30 تا 35 سال سن داره و دانشجوی دانشگاه شریف و دانشگاه تهران بوده. برخوردش بسیار با دانشجو محترم هستش و خیلی هم با حوصله برای دانشجو وقت میذاره.

حضور و غیابش اجباری نیست اما حضور غیاب میکنه و در نهایت به اونایی که حاضر بودن ارفاق بیشتری میکنه. کلاس رو همیشه به موقع شروع میکنه و معمولاً 10 دقیقه قبل از کلاس در کلاس حاضر هست و تا آخر وقت کلاسی هم درس میده (گاهی حتی بیشتر از زمان کلاسی). البته وسطش یه آنتراک 5 دقیقه ای میده که همونجا هم حضور غیاب میکنه.

سرفصل درس رو از کتاب ون وایلن میگه. نحوه درس دادنش خیلی خوب و مفهومیه و چون تجربه کار صنعتی هم داشته به مباحث مسلط هست. برای درس دادن هم جزوه میگه.

سر کلاس کوییز نمیگیره. یه دونه میانترم میگیره که میانترم 6 نمره داره و پایان ترمش 14 نمره داره و 2 نمره هم برای حضور غیاب و تمریناتی که از روی کتاب مشخص میکنه به عنوان ارفاق اضافه میکنه. سوالات امتحانش اگر جزوه خودش و تمرینهایی که مشخص کرده و البته تمرینهای کتاب رو مسلط باشین کاملاً استاندارده و چیزی خارج از اونها نیست. نمره دادانش هم خیلی خوبه و معمولا ارفاق زیادی میکنه. خیلی کسی رو نمیندازه مگر کسی که در کلاسهاش غیبت زیادی داشته باشه یا امتحانشو واقعا بد داشته باشد.

به نظر من استاد فوق العادیه و این استادو هم به کسی که دنبال علم و درسه و هم کسی که دنبال فقط پاس کردنه توصیه میکنم.

در تلگرام بخونید:https://telegram.me/tm_help/506


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ترمودینامیک 1ابراهیمیتخصصیانتخاب واحدواحد درسی

تاريخ : جمعه 24 دی 1395 | | نویسنده : یک دانشجو |

ب