دینامیک ماشین-ارتعاشات مکانیکی- جهانبخش حامدی

 

دکترجهانبخش #حامدی - #دینامیک_ماشین - #ارتعاشات_مکانیکی - #مکانیک @tm_help
با پیرهن سر کلاس حاضر میشن . برخوردشون با دانشجو بسیار عالی و محترم هستو سنشون ۵۰به بالا دارند.
@tm_help
ایشون هرجلسه اول و آخر جلسه حضور غیاب میکنند و بسیار هم رو این موضوع حساسن و این موضوع تاثیر خیلی زیادی رو پایان ترم دارد.ایشون همیشه قبل از ساعت مقرر کلاس تو دانشگاه هستن .از همون اول درس میدن تا آخر وقت کلاس بدون اتنراک و کلاسشون اصلا خشک و بی حوصله نیست.
@tm_help
ایشون بسیار شخصیت محترم ، باسواد،باتجربه، متواضع و مشتی و دارای روحیه ای بسیار مثبت در کلاس هستند .درس دادنشون بسیار عالی ست و مطالب رو به طور کامل توضیح و برای دانشجو جامی اندازند و برای دینامیک ماشین کتاب خودشون و برای ارتعاشات جزوه میگن.
@tm_help
دکتر حامدی در هردودرس امتحان میان ترم برگزار میکنن که از ۹نمرس و تاثیر زیادی در آخر ترم خواهد داشت و بیشتر سوالات میان ترم از سوالات آخر هر فصل هست که با خواندن آنها امتحان خوب خواهد بود.
ایشون کانال تلگرامی دارند و هر هفته از طریق تلگرام کوئیز برگزار میکنن و باید جواب های کوئیز رو عکس بگیرید براشون تو پی وی بفرستید . برای ایشون فقط مشارکت در کوئیزها اهمیت زیادی دارد که حتما آنرا در پایان ترم تاثیر میدهند.
@tm_help
ودر آخر امتحان پایان ترم ایشون در دینامیک ماشین ۴فصل و در ارتعاشات ۲ فصل هست . اگر مطالب امتحان رو خونده باشید در امتحان پایانترم مشکلی ندارید . امتحان ایشون هم متوسط رو بالا هست و خود استاد هم تا حدودی در نمره دهی به دانشجویان کمک میکند.
@tm_help
پیشنهاد من اینست که اگر به دنبال یک استاد خوب ار نظر درس و هم نمره و سرحال میگردید . پیشنهاد من کتر حامدی هست که ایشون از اعضای هیئت علمی دانشگاه هم هست و یکی از قوی ترین اساتید مکانیک در کارشناسی و همچنین ارشد ود کترا هستند . موفق باشید.

در تلگرام بخونید:https://t.me/tm_help/554

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتعاشات مکانیکیدینامیک ماشینجهانبخش حامدیعلوم پایهانتخاب واحدواحد درسیدانشجودانشگاهواحد دانشگاهی

تاريخ : سه شنبه 5 بهمن 1395 | | نویسنده : یک دانشجو |

ب