دینامیک-ترمودینامیک -هاشم کوکبی

استاد هاشم کوکبی
دروس دینامیک - ترمو دینامیک - موتور احتراق داخلی - نقشه کشی

ایشون معمولا با کت و شلوار میان سر کلاس حدود 45-50 بسیار باشخصیت و برخورد خوبی با دانشجو دارن با کلاس و بچه ها خوب ارتباط برقرار میکنه ( اسم بچه هارو میدونه).


همیشه سر وقت سر کلاس میاد بسیار ادم منظمیه از اول تا اخرش درس میده و کلا ادم خیلی دقیقیه حضور در کلاس اجباری نیست اما یک نمره ی پایان ترم و داره و همیشه حضورغیاب انجام میشه.


نحوه ی درس دادن این استاد فوق العاده عالیه (تنها استادیه که درس دینامیک و درست و حسابی درس میده)در کل از نظر توی خیلی ادم باسوادیه و اینکه خودش تو صنعت مشغول فعالیته و اینکه مثال های اموزشیش واقعا سنگینه.


درباره ی نحوه ی امتحان گرفتن هم 6نمره امتحان میانترم و 10نمره امتحان پایانی در درسهای ترمودینامیک و دینامیک(1نمره حضور و 3نمره تمرین)

به طور کلی امتحان هایی که ایشون میگیرن فوق العاده سخته (البته سخت تر از اون رو هم تو کلاس حل میکنه) معمولا نمومه سوال هم میده که یا سوال کنکوره یا سوال های خاص درس .


در کل راجب نمره دادن بهتون بگم فوق العاده برگتون رو دقیق تصحیح میکنه مو رو از ماست میکشه بیرون باید تمام فرمول ها و روابطتون و جواب اخرتون کاملا درست باشه که نمره ی سوال و بگیرید اما اخرش یکم ارفاق میکنه .


به طور کلی استاد فوق العاده سخت گیریه اگر خیلی مشتاق علم هستید و میخواهید درس و یاد بگیرید با این استاد بر دارید و اینکه واقعا باید کار انجام بدید در غیر اینصورت به پاس شدن امید نداشته باشید کلا این استاد و به مشتاقان علم توصیه میکنم !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: انتخاب واحددانشجوواحدواحد دانشگاهیترمودینامیکدینامیککوکبی

تاريخ : شنبه 10 بهمن 1394 | | نویسنده : یک دانشجو |

ب